Dålig uppdatering!

Hej!

Får åter igen be om ursäkt frö dålig uppdatering. Blev lite ändrade planer igår. Sov ytligare en dag till hos syster.
Men nu är jag hemma! Och ska alldeles strax ta kort på 3 plagg som jag hämtade igår :)

Efter skolan åkte jag till Linda och hämtade lite grejer, sen kom mamma och hämtade upp oss. Vi skjutsade Linda till jobbet och nu är vi hemma.
Mamma och jag ska ha en liten "mor och dotter" kväll, mys! Vi ska laga tacos och de kommer även leda till en massa prat.
Sen måste jag bli klar med en samhällsuppgift som måste bli klar idag. Känner mig lite stressad men får göra så gott jag kan.

Ni har inte fått så mycket bilder (kommer som sagt upp ett inlägg snart med mer bilder), men här får nu en bild på hur mitt hår var idag. Platt och naturligt, me like! Brukar oftast ha lockigt hår. Men man måste ju variera lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0