Ny start

Hej!

Många har tjatat på mig att jag ska börja blogga igen. Har haft tanken att börja bloggat men har inte blivit av.
Men det är som sagt en ny start och jag ska försöka blogga så mycket som möjligt för en läsare.

Idag är det söndag, den dagen som jag hatar mest av allt i veckan men endå som kan vara en av dom slappaste dagarna. Har umgåtts med min syster hela dagen. Vi gick till slottet och tog kort vid vattnet bl.a.
Blir även nattgäst hos henne och André. Det är lite strul hemma och känner att jag inte ville sova hemma då.
Från ett ämne till ett annat.
Under den tiden jag inte har bloggat har jag börjat på en ny skola som heter LBS - media linjen.
Får hålla på med photoshop och filma. Rolig men samtidigt slapp linje. Klassen är helt perfekt som jag kommer trivas med under dom här 3 åren.

Klockan börjar närma sig tolv och tänkte gå och lägga mig nu.
Här har ni gåra bilder från dagen.
btw om ni inte ser min nya header tryck F5.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0